Zakończyła się druga edycja Szkoły Mentorów Oświaty Stowarzyszenia Promentor. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne mentorów, świetne prowadzenie, duża dynamika i zaangażowanie prowadzących, profesjonalizm, otwartość i chęć dzielenia się wiedzą – to tylko kilka komentarzy jakie pojawiły się w ankietach po zakończonej już II edycji SMO prowadzonej przez krakowskie Stowarzyszenie Mentorów Promentor.
Uczestnicy zajęć docenili przede wszystkim to, że zdobytą wiedzę mogą od razu zastosować w praktyce, otrzymali konkretne narzędzia do rozwoju oraz podnieśli swe kompetencje nie tylko w zakresie mentoringu. Przypomniałem sobie, że jestem kreatywny. Dobrze jest wyjść ze świata schematów i rutyny – napisał jeden z uczestników SMO. W kolejnym komentarzu czytamy: dla mnie to nowe podejście do relacji interpersonalnej, (…) teraz lepiej rozumiem swoją rolę w mentoringu.
Tematy jakimi zajmujemy się w ramach projektu to m.in.: idea mentoringu, diagnozowanie i narzędzia pracy mentora, metody mentoringu, obszary mentoringu w placówce oświatowej oraz rozwój osobisty mentora. Zajęcia prowadzą mentorzy posiadający doświadczenie nie tylko w prowadzeniu indywidualnych procesów mentoringowych, czy wdrażaniu mentoringu w biznesie, ale również doświadczenie pedagogiczne, znający specyfikę pracy w szkole oraz innych placówkach oświatowych.
To była druga edycja Szkoły Mentorów Oświaty, ale już wiemy, że niebawem będzie kolejna. Więcej informacji o SMO przeczytacie na naszej stronie w zakładce “Projekty”: https://www.promentor.pl/szkola-mentorow-oswiaty-smo/
Zapraszamy do udziału w naszym projekcie! I czekamy na Wasze zgłoszenia! Kontakt: biuro@promentor.pl