Krótko i w punkt, czyli ciąg dalszy rozważań Tomasza Wańskiego – prezesa Stowarzyszenia PROMENTOR – o mentoringu. Dziś aspekt międzygeneracyjnego transferu wiedzy.
Myślę o pokoleniu C (connected), które trudno akceptuje autorytety i któremu kontakty osobiste sprawiają pewną trudność. Jak być dla nich mentorem dzielącym się wiedzą i doświadczeniem unikając „mentorskiego tonu”? Wszak cyfrowi tubylcy (dorastający w świecie cyfrowym) chcą się uczyć tam, gdzie oni chcą i kiedy chcą, a nawet uczyć się sami.
Tak właśnie postępowałem z moimi „C”: raczej w ich tempie, wtedy gdy oni tego potrzebowali i wszystko jako hipoteza. A jak konkretnie? I co znaczy „raczej”?
Inspirujemy, zachęcamy do własnych przemyśleń oraz refleksji i zapraszamy do śledzenia naszych kolejnych wpisów.
Niebawem ciąg dalszy rozważań Tomasza Wańskiego, Zapraszamy!